24 Nov 2011

~ MaXis BrOaDbAnD PuNyA PaSaL ~



Hari ni aku bangun pagi ja terus tringat benda alah ni..
arghhh..serabutnya rasa.. dh 3 bulan xbyq bil..sbb xguna and at last kena terminate..
actually, aku xkisahpon psl terminate ni.. tp psl bil yg nk kena byq.. aku beli benda ni pon masa praktikum tuk memudahkan aku cari bahan nk mengajar.. tp covarage teruk kot kt shah alam..
soo..skrg ni dh 4 bulan aku tangguhkan bayaran..
faham2 la student cam aku ni mna la ada gaji..
tiba2 suatu hari kawan aku kol..
and kami terrrrrborak pasal benda ni..
and dia ada ckp if aku bayaq lambat akan sampai surat saman...
hahahahaha..ni reaksi aku...mcm xpcaya ja..aku ingat dia tipu..
tp dia xgelak la plak..so.. bak kata wonderpet.. INI SERIES...
so, aku decide nk g byq hjg bulan ni walaupun bajet lari..
hope sempat la sbb aku pon xpnh dpt surat saman just penyata bil ja kot dalam email..
harap2 dpt settle cpt2.. dh xlrt nk pkiaq psl benda ni...


so..ni kira entry perpisahan to my broadband..hahaha..
salam perpisahan tuk broadband tersayang..
maafkan aku wahai broadband... setelah kita mengharungi suka duka bersama..
akhirnya aku terpaksa berpisah dengan mu..
aku xsedih tapi sangat gembira...
aku harap kau berbahagia di sana..
* pi main jauh2..menyampah dh tgk...!!

No comments:

Post a Comment