19 Nov 2012

Rivew DIY Bunga Pahar Bakal Pengantin

haiii3!!..sorry dh lama tak update.. actually tak busy pon..tp xda mood nk update..skrg dh ade mood nihh..huhu..musim2 cuti ni banyak sgt undangan kawen dan pertunangan kan..so, mood weeding n engagement ni 'mai' balik..hadoiiii..so hari tu ada la cari skit pasal bunga pahar..alaah..bunga telur la..bunge telur ni blh buat sendiri je..kos pon rendah jgk..sbb material dia senang nk dpt dan murah..gune tisu xpon paper crepe..i pon dh try satu taw..hehe..mmg menjadi..berangan lah kjap nk bt masa E&W day aku nnt..uwekk..(sila muntah skrg!!)jom la layan gambar..







ni la paper crepe..rasenye btul dh aku eja ni..haha..paper crepe ni bkn je blh buat bunge pahar..tp boleh juge di buat bunga utk dekorasi lain contohnye perhiasan kt pelamin ataupon meja makan beradab..macam2 la..ikut kreativiti masing-masing..ni contoh bunga pahar..cantikkan..















 ni contoh kegunaan lain..spt yg diberitahu..semuanya terpulang pada kreativiti masing2..mmg cun kan..




pic yg kt atas ni paling aku suka..hehe..cute je kan..bt kt meja makan..mesti cun..











ni cara-cara nk buat bunga crepe..semua ehsan mak cik google n tuan blog (lupe nk amik adress blog..sory eh..cari2 dh tak jumpe lagi..)..nampak senang je kan..klu buat sendiri mmg senang pon..sbb aku pon dh test bt sendiri..tp kena ade 'kerajinan' la skit kan..so DIY sendiri k..=)





anak mimi tinggal 2 ekor je..so sad..
tp 2 ekor tu dh pandai jalan n makan sendiri..=)

4 comments: