29 Dec 2011

~ Seriously aku mengarut ~

Assalamualaikum..
rasa mcm dh lama xmenjejakkan jari jemari kt cni...
hurmmm..well..tersangatlah bz dgn cik tesis tu..
skrg baru la tenenggg skit..

so..tommorow aku ada majlis pragraduasi..
hmmm..aku xtau nk ckp mcm mna..
mcm xmau pi ja majlis tu...
sbb aku risau air mata ini tdk bisa tertahan dek kesedihan menghadapi perpisahan
dengan geng2 pendidikan khas upsi 2008..hmm..
aku bknnya apa..klu aku menangis kt situ..hilanglah keayuan aku ni
yg sememangnya xberapa nk ayu..
lg bertambah xayulah di situ..

*sgt2 tak ayukan??
huhuhu...

actually, sblm pi ni pon aku dh rasa sedih..
sedihnya nk mencipta kenangan-kenangan terakhir bersama kwn2
spnjg kt UPSI ni....ssh sng bersama..
tp aku jugak xdpt nk sembunyikan kegembiraan sbb xlama lg nk hbs belajaq...


*yessssssssssssssss!!!!!!finally bebehhh!!!!!
jgn dok perasaan awai2..
tkut ada paper kantoi..
na'uzubillah..

so..kita tgk la esok apa bakal berlaku..
semoga majlis yg tlh dirancang berjln dgn lancar..AMIN..
*malasnya nk packing barang...
klulah ada bibik kn syiokkk...
bibikkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!



2 comments:

  1. huhuhu..best tu best la..tp sblm nk hbs mmg nk pecah otak derhhhh..huhuhu

    ReplyDelete